Uszyta na miarę usługa umożliwia firmom m.in. uiszczanie opłat za wygenerowane wydruki, a nie za zakup materiałów eksploatacyjnych. Program Pay Per Use umożliwia klientom biznesowym radykalną redukcję kosztów i optymalizację procesów w obszarze zarządzania środowiskiem druku, serwisowania sprzętu i zaopatrzenia w materiały eksploatacyjne. „Mechanizm jest prosty i przejrzysty. Firmy, które zdecydują się na naszą usługę, płacą za to, co faktycznie zużyją w procesie drukowania. Dzięki temu mogą zmniejszyć koszty eksploatacji, zachowując jednocześnie najwyższą jakość generowanych wydruków. Program PPU oferowany jest przez HP we współpracy z autoryzowanymi partnerami, jednak to oni razem z końcowymi klientami definiują zakres i czas świadczenia usług w ramach programu. „Pay Per Use zapewnia naszym partnerom i klientom dużą autonomię” – wyjaśnia Wojciech Grunwald i dodaje: ”Tylko bowiem od ustaleń między partnerem, a klientem zależy, czy faktura za świadczoną usługę obejmie jedynie koszty zużycia materiałów eksploatacyjnych, czy także serwisowanie urządzeń drukujących, outsourcing systemów wspomagających zarządzanie drukiem czy cały help desk”. Dzięki tak dużej elastyczności Program Pay Per Use może być kierowany zarówno do dużych organizacji, jak i firm mniejszej wielkości, dając i w jednym i drugim sektorze realne korzyści. „Nasi partnerzy, którzy wdrażają Program PPU, posiadają doświadczenie nie tylko w obsłudze umów typu cost-per-page, ale też przy realizowaniu usług zarządzania drukiem. Dzięki temu w drodze audytu infrastruktury IT potrafią oni określić faktyczne problemy klienta – mówi Wioleta Lesińska, odpowiedzialna w HP Polska za rozwój kanału partnerskiego i sprzedaż kontraktową.
W ramach audytu partnerzy HP analizują m.in. procesy przepływu dokumentów, eksploatację i lokalizację urządzeń drukujących, ponadto zwracają uwagę na dynamikę zużycia tuszy i tonerów oraz na czas, który pracownicy działów IT poświęcają na ciągłe usprawnianie infrastruktury IT. Tak szczegółowy audyt pozwala partnerom HP „uszyć” usługę na miarę faktycznych potrzeb klienta, a firmie HP dobrać najbardziej optymalny sprzęt drukujący, materiały eksploatacyjne i, jeśli będzie taka konieczność, także aplikacje wspomagające zarządzanie procesami druku.

Podziel się na:
  • Print
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google Bookmarks
  • Blogplay
  • Flaker
Spodobał Ci się ten wpis ? dodaj oDrukowaniu.pl do kanałów RSS!